ekenit Skrevet 19. september 2006 #1 Skrevet 19. september 2006 Min jente er snarrt 8 mnd, og hun får fast føde til hver amming untatt frokosten kl 06,30 ca. Hun får 4 måltider altså. De siste to mnd er det blitt vanskeligere å vanskeligere å amme henne, hun er rett og slett ikke interisert. Om jeg får hekta henne på tar hun av og til bare tre fire slurker og ikke mer. Dette resulterer i tette vonde melkeganger hos meg :-( Kan jeg kutte ned ammingen til kun morgen og kveld, eller bør jeg tilby henne pupp til hvert måltid fortsatt? Begynner å bli ganske lei av å "krangle" med henne... Evt hvor mye bør jeg øke måltidene med (hun får 0,5 middagsglass og 0,5 fruktglass til middag nå)
druett-gutten kom 030106:) Skrevet 19. september 2006 #2 Skrevet 19. september 2006 Hei. Jeg stoppa med amming når han ikke viste interresse lengre. Økte da med å gi mat til han viste at han var mett. Tilbyr vann utnom. Gir fruktmos i forskjellige varianter utnom eller sammen med grøt. Slik seg vår dag ut: frokost; mme, ca 250ml. (slik at jeg er sikker på at han får nok melk/veske i seg) Lunsj; grøt, fruktpure. mellom mål; frukt, banan, litt brød, varierer veldig fra dag til dag. Middag; ett helt middagsglass, pure om han vil ha. Kveldsmat; grøt, pure om han vil ha. Tilbyr vann gjennom hele dagen. mellom målet kommer enen før middag eller etter, alt etter som dagen er. Det er bare å prøve seg frem. Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå