Gå til innhold

kutte ned på amming? (samme som ammedeb)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Min jente er snarrt 8 mnd, og hun får fast føde til hver amming untatt frokosten kl 06,30 ca. Hun får 4 måltider altså. De siste to mnd er det blitt vanskeligere å vanskeligere å amme henne, hun er rett og slett ikke interisert. Om jeg får hekta henne på tar hun av og til bare tre fire slurker og ikke mer. Dette resulterer i tette vonde melkeganger hos meg :-(

Kan jeg kutte ned ammingen til kun morgen og kveld, eller bør jeg tilby henne pupp til hvert måltid fortsatt? Begynner å bli ganske lei av å "krangle" med henne...

Evt hvor mye bør jeg øke måltidene med (hun får 0,5 middagsglass og 0,5 fruktglass til middag nå)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Jeg stoppa med amming når han ikke viste interresse lengre.

Økte da med å gi mat til han viste at han var mett.

Tilbyr vann utnom. Gir fruktmos i forskjellige varianter utnom eller sammen med grøt.

 

Slik seg vår dag ut:

 

frokost; mme, ca 250ml. (slik at jeg er sikker på at han får nok melk/veske i seg)

 

Lunsj; grøt, fruktpure.

 

mellom mål; frukt, banan, litt brød, varierer veldig fra dag til dag.

 

Middag; ett helt middagsglass, pure om han vil ha.

 

 

Kveldsmat; grøt, pure om han vil ha.

 

Tilbyr vann gjennom hele dagen.

mellom målet kommer enen før middag eller etter, alt etter som dagen er. Det er bare å prøve seg frem.

 

 

Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...