Anonym bruker Skrevet 19. september 2006 #1 Skrevet 19. september 2006 Hadde blitt ganske så redd hvis dette hadde hendt meg. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=131020 Det gikk heldigvis bra, men tenkt deg følelsen til mamman.
-carina- Skrevet 19. september 2006 #2 Skrevet 19. september 2006 Skrekk! Har lest mange ganger om at de klapper sammen dørene over barnevognen... Må si at jeg ofte har hjertet litt i halsen når jeg skal gå ombord på banen, og prøver å "styrte" på banen raskest mulig slik at jeg skal komme meg på før dørene lukkes... Godt det gikk bra med barnet i dag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå