Gå til innhold

Høyde og vekt på 2 års kontroll?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vår 2 åring ble målt 12 kg og var 85 cm høy på 2-årskontrollen. Ble fortalt at dette var litt under snittet på høyde og litt over snittet på vekt. Men jeg synes jo egentlig at snuppa vår er ganske så liten og også lett?

Hvordan var målene på 2 års kontrollen hos dere?

Lillesøsteren på 5 mnd en snart 9 kg, så vi lager tydeligvis unger i både small og large ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snuppa her var på en litt forsinket 2 årskontroll (hun var 2 år og nesten 3mnd) da var hun 15 kg tung og 95 cm lang. Ei stor flott jente vi har:)))

Skrevet

Jenta mi var 16 kilo og 92 cm lang...Stoor jente. Når jenta mi var 12 kilo var hun faktisk 86 cm,så jeg syns ikke det høres så ille ut jeg da men. Ingen er akkurat like,så ikke heng deg noe spesielt opp i det du.

Skrevet

Vi skal ikke på 2 års kontroll, neste er 2 1/2 forrige var 18 mnd.

Men jeg veide og målte min lille pike i dag.Hun er 87,5 cm høy og 12,6 kilo. Akkurat passe stor og 2 år om noen dager.

Skrevet

Jeg syns det hørtes akkurat passe ut, jeg. Det er jo mange 2-åringer som er tyngre.

Jenta mi var 11,5kg og 88cm høy.

Skrevet

Har nettopp vært og gutten min var 86 cm og 12,8 kg. Han er 25% lavere enn snittet og litt lettere. Det pussige er at boren på samme alder var 96 cm og 15 kg...

Skrevet

Lillegutt her var 89cm og 13kg.

Så lenge de følger sine egen kurve er vel alt fint (-:

Skrevet

Var på kontroll i dag vi, nå er gullet 2 år og nesten 2 mnd.

Han veide 11,5kg og målte 87,5 cm på strømpelessen. Han har siden han ble født ligget under normalen og vært en liten gutt. Men jeg synes ikke han er så liten heller...

Skrevet

Min gutt var 99 cm og 15,9kg på 2 årskontrollen. Var da 2 år og 3 mnd!

Stor gutt:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...