Gå til innhold

sover så urolig. (litt langt)

Anbefalte innlegg

Skrevet

har ei jente som ble 2 i sommer. hun sover så urolig om natta nå for tiden. hun sparker av seg dyna og snur seg alle veier i senga og hun drømmer og prater. for ikke å snakke om alle gangene hun mumler om at jeg skal kose håret hennes eller finne smokken. hun er så urolig at det letteste for meg har vært å ha henne på madrass ved siden av senga vår, men nå vil jeg gjerne ha henne inn på eget rom igjen. noen som har noen tips til hvordan jeg kan hjelpe henne til å sove hele natta og klare seg selv når hun våkner etter smokken? hun er en vanlig aktiv unge som leker mye ute og er sliten og trøtt om kvelden. pleier ikke å sove på dagen alltid og legger seg rundt 19 om kvelden. merker ingen forskjell på sovinga om hun ikke sover om dagen eller ikke... noen ganger har jeg tenkt at hun kanskje er sulten og ikke holder seg mett gjennom natta, men hun spiser godt til kvelds og jeg klarer ikke å få i henne mere mat heller... noen som har hatt det lignende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

-er det skjedd noen annet i livet henne i det siste da som kan påvirke søvnen - det er ikke mye som skal til på de små barna våres.

Hva med vokse smerter ????

Overgangen til eget rom igjen (av erfaring) legg deg selv på maderass på hennes rom - og sakte med sikkert gå ut av rommet - hun vil etter hvert sovne bare fordi hun tror du er det. Ikke gi henne smokken selv om hun ber deg om det - de finner den selv litt "skrik" gjør ingenting.

lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...