Anonym bruker Skrevet 19. september 2006 #1 Skrevet 19. september 2006 Hvor ofte har dere sex..og hvor lenge s om gangen? ...og hvorfor er det så mye useriøse folk her?
Anonym bruker Skrevet 19. september 2006 #2 Skrevet 19. september 2006 De eneste useriøse her inne er de som er "anonym" og de som låner nick fra andre seriøse skribenter:-) Er ikke akkurat fasitsvar på spørsmålet ditt.. Er man monogam å foretrekker den samme "høna" år etter år, så er det vel normalt å ha sex 1-2 ganger daglig. (Litt pliktkos, vanesex og bli vennersex osv). Er man den som velger å ha noen til å "piffe" opp sexlivet, så er det vel tid, rom og sted som er mer avgjørende om man har sex ofte eller ikke. Dette kan selvfølgelig komprimeres med at man velger å ha flere elskere eller elskerinner. Så noen kan faktisk ha sex med både 3 og 4 forskjellige sexpartnere om dagen inkludert sin faste partner (som normalt er uvitende til at den samme "laksen" har fått flere "mus" samme dag:-) Dette er selvfølgelig slitsomt i lengden og har en tendens til å føre til at man blir oppdaget og at det kommer en helvetes oppvask i ettertid.... som regel er det "amatørcasanovaene" som blir tatt, men vi som er profesjonelle notoriske skjørtejegere blir aldri tatt:-)
Anonym bruker Skrevet 24. september 2006 #3 Skrevet 24. september 2006 Vi har to barn og har sex sånn hver 10. dag i snitt vil jeg tro. Personlig synes jeg dette er for sjeldent, men gubben er ikke så sugen for tiden, til min store sorg, hehe. Personlig skulle jeg gjerne hatt det hver dag, så det er ikke noe å si på lysten min. Når vi først har sex, er det hele over på under to minutter, sukk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå