Anonym bruker Skrevet 19. september 2006 #1 Skrevet 19. september 2006 Hei Jeg får ikke bytta nick så jeg må legge innlegg til deg her så jeg får brukt anonymknappen Pakke er på vei til deg i posten, håper du liker den. Hilsen din hemmelige venn
Gjest Skrevet 19. september 2006 #2 Skrevet 19. september 2006 Åhh, så spennende!!! lurer på hvem du er nå da..........hihi..... )
Anonym bruker Skrevet 19. september 2006 #3 Skrevet 19. september 2006 Jeg er ikke av de mest aktive her inne, men det du får i posten inneholder et lite hint...
Gjest Skrevet 19. september 2006 #4 Skrevet 19. september 2006 javel... får vente å se i posten da, og se om jeg kan gjette hvem du er )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå