Gå til innhold

Hvor legger dere barna om dagen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Legger dere de til et visst kl.slett? Med åpne øyne....? Hvor gammel?

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

legger han i vogna når han begynner å gni seg i øynene. 5 mnd.

Skrevet

Jr er 4 1/2 mnd og blir lagt i senga si med åpne øyne når han viser tegn til at han er trøtt. Og det er han når han har vært våken i 1-2 timer. Vi følger ikke klokken, men det blir til de samme tidene omtrent hver dag av seg selv.

 

Jeg drar ned rullgardina, men jeg drar ikke gardinene for, så det er ikke så mørkt som det er om natten.

Skrevet

Jeg legger snuppa på rommet sitt om dagen, når hun gnir seg i øynene. Av erfaring vet jeg at hun pleier å bli trøtt ca 2-3 timer etter at hun våknet forrige gang... =) Hun er nå 7,5 mnd gammel. Har alltid sovet sånn fra rundt 6 ukers alder... Legger henne våken ja, så sovner hun av seg selv etterhvert. Er sjelden noen protester og da er hun trøtt!

Skrevet

Legger han i senga, har gjort det siden han var et par måneder gammel. Når han viser tegn til han er trøtt (gnir seg i øynene, gjesper, sutrer) så er det tid for en dupp.

Skrevet

Legger han i vogna når han begynner å sutre og og snur seg vekk fra meg. Han er 2 mnd. !. luren sovner han alltid av seg selv, 2. luren ligger han å sutrer i noen minutter før han sovner...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...