¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 19. september 2006 #1 Skrevet 19. september 2006 Er det en sammenheng tror dere? Har vært forkjølet i noen dager og det er blitt mindre bevegelse inni magen... til vanlig er det masse bevegelser, hele magen buler ut i hytt og gevær.. Blir babyn også syk når jeg er syk? Har foreløpig ikke feber, bare tett i nesen, vondt i hodet og verker i kroppen...
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 19. september 2006 Forfatter #2 Skrevet 19. september 2006 er forresten 32+1 på vei i dag...
meg og novemberjenta Skrevet 19. september 2006 #3 Skrevet 19. september 2006 Hei! Svarer deg her også, jeg Slik var det når jeg også var forkjølet. Jordmor mente at baby'en kunne kjenne når mor var syk, men det var SLETT ikke farlig... jeg var også bekymret, så ringte til jordmor og spurte. Immunforsvaret er svakere under graviditeten, så det er et fåtall som kommer seg gjennom uten å enten være forkjølet eller det som værre er.. Jordmor sa at det eneste jeg skulle passe på var at jeg ikke fikk for høy feber (under 38 var OK sa hun), da burde jeg ta en paracet. Men det er altså ikke noe fare, baby'en din blir ikke syk!
Julie*sin*mamma:-) Skrevet 19. september 2006 #4 Skrevet 19. september 2006 Heisann. Jeg har hatt skikkelig influensa nå i 1 og en halv uke. Lille jenta i magen har også vært roligere enn vanlig den tiden. Er 38+1 i dag og nå har bevegelsene tatt seg opp igjen. Så lenge du kjenner noe bevegelser så tror jeg bare du kan ta det med ro... Lykke til videre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå