Sessa ruger igjen... Skrevet 19. september 2006 #1 Skrevet 19. september 2006 Skal kjøpe det i dag og lurer på om jeg bør vaske det før jeg tar det i bruk i vogna. Innbilder meg at det mister litt av den varmende effekten etterhvert som man vasker det (at det liksom ikke holder seg like bra). Dessuten må jo frøkna kunne utsettes for litt bakterier etterhvert. ;-)
Gjest Skrevet 19. september 2006 #3 Skrevet 19. september 2006 Jeg vasket mitt...vasker alt jeg kjøper til henne før hun bruker det (klær,sengetøy etc).
Happy Ignorant Skrevet 19. september 2006 #4 Skrevet 19. september 2006 Vasket ikke mitt, og har det i senga. Skinnet skal vaskes på ullprogram uten sentrifugering, max 30 grader, og du skal bruke et skyllemiddel med Lanolin. vet ikke hva dette middelet heter eller hvor du får kjøpt det, men kanskje noen andre vet det?! Skinnet skal lufttørkes og strekkes mens det er vått, så blir det visstnok like godt som nytt! Nye skinn har en selvrensende effekt i frisk luft, og det anbefales å lufte det hvis det blir møkkete, iflg bruksanvisning på mitt skinn fra jysk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå