Anonym bruker Skrevet 19. september 2006 #1 Skrevet 19. september 2006 andre som snakker i søvner?? Gutten vår ligger i sengen sin og sier: æbæbæbæ, mammama, gooooggooo.. i går snakka han så høyt på natta at både jeg og sambo våknet. Jeg gikk inn til gullet for jeg trodde han var våken, men neida, sov så søtt... hehe
Gjest Skrevet 19. september 2006 #2 Skrevet 19. september 2006 Gutten min har begynt med det samme. Spesielt i innsøvningen blir det mye snakk. Han kan rope på mamma, men sover når jeg går inn. Da stryker jeg han på ryggen og sier at mamma er her. Da smiler han i søvne og sier mmmmmmmmm. Så søtt så
Karoline's*mamma Skrevet 19. september 2006 #3 Skrevet 19. september 2006 Jenta vår snakka i søvne, i natt ropte ho på de nye babyen sin. veldig kjekt at ho er så glad i veslesøster at ho ropa på ho i søvne :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå