Gå til innhold

Har dere regningskonto??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noe man absolutt bør ha?:)

Jeg får inn penger til 4 ulike tider...Blir det ikke da litt komplisert? Men jeg skulle ønske jeg hadde litt mer orden egentlig. Skulle visst hvor mye jeg sitter igjen med penger til fritt bruk liksom..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anbefaler veldig en regningskont. Er så grei så slippr du å bekymre deg for åholde av penger til regningene.Vi har hatt det lenge og da går det av seg selv nesten

Skrevet

Vi har anskaffet oss regningskonto også og det fungerer veldig bra. vi har regnet ut hvor mye utgifter vi har per mnd- iberegnet forsikringer, strøm, veiavgifter osv.. Så vi setter av en god slump med penger hver mnd slik at vi har til de sjeldnere utgiftene. Disse utgiftene får da ikke noen innvirkning på den månedlige beholdningen. Veldig greit, synes jeg da:-)

Vi har også begynt å handle en gang i uka- dette fikk ned matbudsjettet enormt mye.

Lykke til uansett hva du velger å gjøre;-)

Skrevet

Vi har ikke det. Men har fått trekk den 1 i hver mnd rett etter penger er kommet inn. Så det som da er igjen den 2 er til husholdning. Men det er jo vanskelig hvis du ikke har samme trekk, men det kan du sikkert be om.

Skrevet

vi har en felles kto der vi har fast trekk av et beløp hver en gang i mnd, han mer enn meg pga ulik lønn. brukes til alle regninger og mat, andre daglige utgifter etc. setter evt en ekstra sum dersom vi skal handle noe mer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...