Gå til innhold

Nårtid er det morgen hos dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det "god(????)morgen" mellom 6 og 7...synes dette er noe i tidligste laget,men da er snuppa lys våken og ikke snakk om å sove noe mer.....

Noen flere som starter så tidlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, vi står også opp mellom klokka 6 og 7. Ikke snakk om å strekke det lengre, nei...:-(

Og som regel er det nærmere kl 6 enn 7...

Skrevet

Victoria pleier å våkne i 5.30 - 6tiden for å få pupp.. Jeg synes det er for tidlig å stå opp, så jeg legger henne i sengen og sover videre. HUn sover en liten stund videre, men kan ligge i sengen fra 1-2 timer lys våken, og snakke med seg selv.

Stort sett klarer jeg å drøye "morgenen" til 07.30.

Det har også hendt at vi har tatt henne i sengen vår en liten stund, da er hun som regel ikke fullt så tålmodig..

Skrevet

nærmere 6 her å da;).....

Hører om de med småttiset som sover til 9 og får litt pupp og sover ett par timer til....Det må jo være heelt fantastisk ;)

Skrevet

Våkner kl 06.00 for mat og sover til ca 08.30. Heldig vi ja, får håpe det varer :)

Skrevet

her er morgenen ca kl 07, greit det, for hun sover hele natta :)

Skrevet

Hos oss er det morgen klokken 7, men det er fordi jeg må opp med storebror som går på skolen. Tuppa våkner mellom 8 og 10 et sted. Deilig selv om jeg ikke får sovet lenge, for jeg får som regel unna litt støvsuging, klesvask, dibing osv før hun står opp.

Skrevet

sover fra åtte til sju-halv åtte om morran i ett strekk hun her. deilig det syns jeg.Noen ganger våkner hun seks, men her er det ikke morran før tidligst halv sju, så prøver hun seg en morgen så blir det lenge til neste gang :)

Skrevet

Her er vi veldig heldige. Legger minien ca kl 21. Han våkner stort sett i 5-tiden, men sovner fort igjen med smokk. Ca kl 08 får han pupp og morgenstell før han sover videre et par timer til. Han er snart 3,5 mnd.

Skrevet

Her er det morgen mellom 9 og 12 en gang. Slik må det bli for poden sovner i 22 tida og er våken ca. 20 ganger per natt. Ofte en time eller to i strekk...

Skrevet

Her er det kl.10-11 Hun sover fra 23-6 og får mat, så sover vi videre. Kjempedeilig....

Skrevet

Hun sover fra 23-7 først, får litt mat på senga, sover videre til 10-11. Kjempe deilig:-)

Skrevet

Her vekkes alle barn og ungdom mellom 06.30 og 07. Da har vi god tid til en hyggelig fellesfrokost:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...