Anonym bruker Skrevet 19. september 2006 #1 Skrevet 19. september 2006 Jeg går nå her å venter på at min kjære skal få ut fingeren å fri til meg.. Men det ser ikke ut til att det skjer riktig enda.... Derfor lurer jeg på om jeg skal gjøre det istedenfor.... Trenger noen gode romantiske tips om hvordan jeg kan gjøre det....
Alba44 Skrevet 19. september 2006 #2 Skrevet 19. september 2006 Jeg fridde :-D Over en romantisk middag på jubileumsdagen vår. Absolutt å anbefale ;-)
Anonym bruker Skrevet 20. september 2006 #3 Skrevet 20. september 2006 Jeg vet at han har tenkt å fri med tiden, men jeg vil ikke vente så lenge som han. Jeg kommer mest sannsynlig fri til han om ikke så lenge. Vi har allerede vært å sett på ringer, så jeg vet jo hva han liker. Men som deg, aner ikke hvordan jeg skal gjøre det. Passer ikke å sette seg ned på kne for oss damer syns jeg, hihi.
finetine Skrevet 21. september 2006 #4 Skrevet 21. september 2006 Jeg fridde i mitt eget 30 årslag:o) foran alle gjestene. Ble faktisk ganske romantisk, hihi satte litt av et press på han da, men så var jeg jo sikker på at han ville si ja da.
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 21. september 2006 #5 Skrevet 21. september 2006 Mannen min fridde til meg på to-årsdagen vår Det var veldig romantisk. Han hadde kjøpt ring med diamant og gikk ned på kne ute. Han spurte på en utrolig fin måte! Vi feiret med champagne og jordbær som han hadde kjøpt for anledningen
Frøken Bollerund Skrevet 21. september 2006 #6 Skrevet 21. september 2006 Min kjære fridde under 30-årsdagen min, foran alle gjestene. Sang en sang først og lot meg tro det var ferdig der. Like etterpå reiste han seg og holdt en nydelig tale, og gikk ned på kne og fridde til alle gjestenes store fryd. Var mang en tåre der da ja, for ikke snakke om meg som storgråt!!! Neste år bli det bryllup!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå