Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min gutt på 15 mnd ligger ennå i sprinkelseng. Er det noen som har begynt med større dyne mens de ligger i sprinkelseng. Syns dyna på 80x100 virker litt lita. Og han sparker den fort av og blir litt kald.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg begynte med juniordyne da pluggen var 3-4 måneder gammel. Stakk alltid en fot ut eller så ble det åpent på en av sidene med babydyna. Juniordyna passer helt fint i sprinkelsenga den!

Skrevet

Jeg begynte å bruke junior dyna da sommeren var over og det begynte å bli kaldere på nettene . Minsten var da 13 mnd men det ville ikke vært noe problem å begynne før..

Skrevet

Begynte å bruke den i våres. Da var gullet rundt 15-16 mnd. Fikk pakket den godt rundt han. Den mindre dyna bruker jeg nå i vogna før vi tar fram voksiposen.

Skrevet

Jeg begynte med junior dyne da jentene var rundt 6 mnd.

Skrevet

Vi begynte med juniordyne for ca en uke siden... Gutten min nærmer seg 14 mnd. Mye bedre med juniordyne... Den kan pakkes mer rundt ungen, istedenfor å ligge oppå som et lokk... Sikkert varmere og lunere med juniordyne nå som det begynner å bli kaldt.

Skrevet

Begynte med junior dyne da sønnen var 9,5-10 mnd

Skrevet

Vi gjorde det samme som futte, kanskje et par mnd senere med storebror. Han er forresten blitt over 3 år nå og ligger i stor seng men bruker fremdeles juniordyna - blir mindre klesvask av slikt!

Skrevet

til minsten har vi aldri hatt annen dyne en den som er 140m lang vi.

Skrevet

Hvor stor er denne juniordynen?

Vi har hatt en baby dyne som nå er lagt bort. Men har hatt den neste str i sengen hele tiden. Er det den dere kaller for juniordyne?

Skrevet

håpet over til voksendyne jeg med størsta.. og det kommer jeg til å gjøre no å...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...