Gå til innhold

Styr dere jenter!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flott at man er engsjert og har lyst til å bistå med svar, men denne siden er for at far skal svare mor!! Det hadde vært greit om gutta fikk ha eneretten på svarene her. Da hadde det blitt det forumet som det er ment som.

Jeg bruker denne siden når jeg vil ha svar fra menn, og da er det litt irriterende at det er jentene som dominerer. Vi jenter har nok av andre sider vi kan være eksperter.

Jente

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men i følge overskriften står det : Far OG Mor svarer debatten.

Skrevet

Her kan damen / mammaene stille spm til fedrene / mennene. Basta

Skrevet

Enig med at damer kan spørre far om ting, men hvor er alle mennene?

Skrevet

Ja du må no bare vær så bestemt du vil for mæ, men det kan jo henn at enkelte har misforstått siden det i overskrifta står Far og mor svarer debatten:):)

Skrevet

la damene svare på alt og ha 100% prosent da gutta... herregud skal vi begynne å klage fordi det eneste forumet som er ment for at vi kan være engasjerte blir nedkjørt med kvinnelige svar... og juridisk sett vinner de med tanke på at det står far og mor svarer inne her på overskriften...

Skrevet

"juridisk sett"??

Om dere leser instruksen under overskriften vil dere se hvordan forumet skal brukes, og som snart pappa så savner jeg også flere fedre

Skrevet

Mitt inlegg var overfylt med sarkasme... hehe, backer nok opp gutta her ja:P

Skrevet

Står jo klar øverst da............

På oppfordring har vi nå laget denne debatten slik at damene holder seg unna pappa praten. Her kan damene/mødrene stille spørsmål om det meste til mennene/fedrene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...