Reveenka Skrevet 19. september 2006 #1 Skrevet 19. september 2006 Ser at det ble natterangling på enkelte her i går kveld også c",)! Jeg fikk meg bare en liten gjesteopptreden, vi driver på og skal forberede svigerfars 75 årsdag som skal være på lørdag - her.... Så det er en smule rydding, pynting, planlegging, handling, matlaging, kaker osv som står på programmet. Heldigvis for vaskehjelpen jeg har fått! Men aberet er jo at jeg bare er NØDT til å rydde og støvsuge og kanskje vaske doen før hun kommer, for det ser så fælt ut... Sånn husker jeg moren min drev på også; hver torsdag ettermiddag og kveld ble alle pisket rundt for å rydde(det må man jo før man vasker, da..) men i tillegg drev hun og støvsugde litt, og vasket over det verste før vaskehjelpen kom.... skjønner henne godt nå c",) Men nå er det frokost, varme rundstykker, te, o'boy(egentlig er den ungene sin...), avis og litt dibbing. Gullet er grei og koser seg på gulvet med diverse leker. Og så har jeg radioen med p4 stående som litt bakgrunnsstøy... I dag trenger liksom energien seg på, så etterpå er planen å rydde litt ute før høsten, kanskje plante noen ericaer, og så fortsette inne med alt sisyfosarbeidet her c",)!
Gummelillan Skrevet 19. september 2006 #2 Skrevet 19. september 2006 Takk, takk! Har en sen frokost her etter litt for effektiv morgen! Fått mann og barn avgårde til jobb, skole og barnehage. Vært på helsestasjonen med Leonora på 5 mnd kontroll og meg selv på 6 ukers kontroll hos gynokologen (vi har jo selvsagt annen måte å regne på - mine uker går jo myyyye senere en hennes - hvordan kan jeg ellers fortsatt være 29 år ;-)) Og alt dette da før klokka var halv elleve! Nå er sen frokost fortært og en stor kaffe latte nydt. Og den var så god at jeg har laget meg enda en og skal nå bare dibbe bitte litte granne, før jeg kommer meg ut i høstværet med retning apoteket. Kanskje på tide å sørge for å få de rette medikamentene i hus så jeg ikke må tilbake til BiM med det første ;-)
Karomamma Skrevet 19. september 2006 #3 Skrevet 19. september 2006 Så effektive dere er, girls! Vi har hatt en sløv morgen, snuppa og jeg var ikke i barnehagen før kl. 9. Og selv om jeg jobber i bygget ved siden av, var jeg ikke på plass før en halvtime senere. Måtte innom damegarderoben og sminke meg litt før jeg kunne møte verden.He he, rart med det, er liksom ikke klar for dagens økt på jobb før ansiktet er tatt på... Da jeg hadde permisjon, brukte jeg omtrent ikke sminke i det helt tatt. Dere får ha en fin dag, alle sammen. Jeg stikker nok innom her i løpet av ettermiddagen også
Reveenka Skrevet 19. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 19. september 2006 Skynd deg til apoteket Gummelillan - det er mye bedre at du holder deg her og dibber med oss; tror ikke det blir helt det samme å drive på å bimme.... c",) - og ikke på langt nær så morsomt! Nå er jeg ferdig ute, og har begynt litt inne - og etterpå bærer det avgårde for å kjøpe ericaer, tenker jeg! Så foreløpig har jeg greid å følge planen!
Gummelillan Skrevet 19. september 2006 #5 Skrevet 19. september 2006 Oi, oi, oi! For et tempo da?! Sitter fortsatt her jeg. Skjønner jeg må skjerpe meg. Haven vår hadde nok hatt godt av litt action her også, men i dag må apoteket prioriteres, ja. Og litt trim til mor er også viktigere enn hagen i dag. Meldte meg på til tirsdagsveierne for to uker siden men i dag har jeg tenkt å skulke! For det tallet som kom opp da jeg gikk på vekta i går var IKKE de jeg hadde tenkt... Med mindre tirsdagsveierne er en konkurranse om å gå opp mest mulig da...?
Gummelillan Skrevet 19. september 2006 #6 Skrevet 19. september 2006 Velkommen tilbake skal du være. Sitter sikkert her da også, jeg...Tydeligvis var jeg bare effektiv på morgenkvisten for nå er det bare kaffedrikking og dibbing som gjelder. Og i bakgrunnen går dr. Phil! Himmel? Har jeg blitt skikkelig husmor, eller?? Nei, skjerpings. Får komme meg opp fra sofaen og gjøre noe jeg også kanskje...
Reveenka Skrevet 19. september 2006 Forfatter #7 Skrevet 19. september 2006 Nå tror jeg at jeg må ta meg en pause frem til i kveld - begynte å fnise hysterisk da jeg så for meg alle damene som veier seg...................
Attpåklatten :-)™ Skrevet 19. september 2006 #8 Skrevet 19. september 2006 Ha ha ha ha, sitter her med mamma og svigermor og bare måtte lese dette innlegget om vasking før vaskehjelpen kom - og de forsto det godt de!!! Ha ha ha...... Jeg har vært supereffektiv idag: Jeg satt i 3 timer og ventet på ny fryser, helt musestille, men ingen kom, tok en telefon og fikk ei skikkelig uhøflig burugle på tråden om at nei jeg har sååååå mye å gjøre her for jeg er alene på kontoret og bla bla bla, og at jeg tidligst kunne få ny fryser i løpet av uken.........#/"(%&()!??%/()")¤!!!!! Sa jeg inni meg da og ringte sporenstreks butikken fryseren ble kjøpt i og nå en halvtime etter så venter jeg da ny fryser;-) Hjelper å ta på seg Tante Sofie-kostymen og frem med pekefingeren - "man kødder ikke med dama til King Kong nei"!!!
Ronja65 Skrevet 19. september 2006 #9 Skrevet 19. september 2006 Tirsdagsv!!!!!!??????... tror jeg har missat noe her ja:-))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 19. september 2006 #10 Skrevet 19. september 2006 Snakker ikke om vekten jeg;-)
Gummelillan Skrevet 19. september 2006 #11 Skrevet 19. september 2006 Inne på mammas kropp-sidene. Fikk tips og tenkte at det kanskje kunne funke å måtte bekjenne vekta mi (litt sånn Rodhe-effekt) hver tirsdag. Men det funker ikke for meg. Gir da egentlig blanke hva vekten viser, jeg. Eneste som irriterer meg er at jeg jo ikke får brukt alle klærne mine. Men alt for glad i å kose meg til å gjøre så veldig mye med det ;-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 19. september 2006 #12 Skrevet 19. september 2006 Ikke har jeg vekt og jeg VET jo at jeg veier for mye..Jeg merker også godt at jeg faktisk har begynt å gå ned, merker det fort på pølseskinn-garderoben min, men jeg nekter å "smøre" det inn svart på hvitt hver tirsdag at jeg fremdeles veier 15 kilo for mye - og sånn er det med den saken ;-) Og nå skal jeg spise deilig, nybakt brød;-)
Ronja65 Skrevet 19. september 2006 #13 Skrevet 19. september 2006 Det er lit ergelig det der med klærne. Men er ikke vi jenter ganske flinke i shopping uansett?? Nå har vi liksom en unnskyldning:-))
Gummelillan Skrevet 19. september 2006 #14 Skrevet 19. september 2006 Ja, nå skal jeg da putte min lille trille i vogna og gå meg en tur til CC. For å se på litt nye ¨klær og kjøpe de nyyyyydelige sconesene de har på United Bakeries ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå