Gå til innhold

Ojojoj som puppene vokser allerede da.

JuleMette-OverBekkenEtterGrøt

Anbefalte innlegg

Er bare 5+0 og brystene mine har vokst no veldig, og de var store i forhold til meg fra før. Noen som vet om de slutter meed det snart eller. De er jo så vonde også. Fikk endel strekkmerker i puberteten og nå ser de ut til å bli verre:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samboern følte seg litt snytt da han med et glis om munnen oppdaget dette men ble møtt med et stort AU, når han prøvde å røre :)

Men det må jo gi seg fort, jeg er bare 1,59 høy, er forholdsvis slank og bruker c-cup fra før av, dette bynner jo bare å se sykt ut. Vondt er det også, og så er jeg skikkelig bekymra for de strekkmerkene, prøver jo å smøre men de ser værre ut enn før =(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et veldig godt råd for å forebygge strekk merker både pupper og andre steder (etter hvert). Spis mye fettsyrer!!! Liker du ikke fisk, pass på og ta daglig dose med omega 3, 6 + 9 fettsyrer. (Udo's choice på helsekost er bra, men denne er litt dyrere enn andre...) Huden må nemlig smøres fra innsiden, ikke fra utsiden:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, det visste jeg ikke... Tusen takk for tips =) Skal løpe til butikken i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...