JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 19. september 2006 #1 Del Skrevet 19. september 2006 Er bare 5+0 og brystene mine har vokst no veldig, og de var store i forhold til meg fra før. Noen som vet om de slutter meed det snart eller. De er jo så vonde også. Fikk endel strekkmerker i puberteten og nå ser de ut til å bli verre:( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gårdsspire Skrevet 19. september 2006 #2 Del Skrevet 19. september 2006 hei. samme her. det er bare 4 på vei.. men de et vonde som faen og harde.. kjett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linnreg Skrevet 19. september 2006 #3 Del Skrevet 19. september 2006 Hei hei....Jeg håper også at de slutter å vokse snart...Hvis ikke er de ikke lenge før jeg føler meg som Dolly Parton... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 19. september 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 19. september 2006 Samboern følte seg litt snytt da han med et glis om munnen oppdaget dette men ble møtt med et stort AU, når han prøvde å røre Men det må jo gi seg fort, jeg er bare 1,59 høy, er forholdsvis slank og bruker c-cup fra før av, dette bynner jo bare å se sykt ut. Vondt er det også, og så er jeg skikkelig bekymra for de strekkmerkene, prøver jo å smøre men de ser værre ut enn før =( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Novembergutt<3 Skrevet 19. september 2006 #5 Del Skrevet 19. september 2006 Jeg har et veldig godt råd for å forebygge strekk merker både pupper og andre steder (etter hvert). Spis mye fettsyrer!!! Liker du ikke fisk, pass på og ta daglig dose med omega 3, 6 + 9 fettsyrer. (Udo's choice på helsekost er bra, men denne er litt dyrere enn andre...) Huden må nemlig smøres fra innsiden, ikke fra utsiden:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 19. september 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 19. september 2006 Oj, det visste jeg ikke... Tusen takk for tips =) Skal løpe til butikken i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå