Anonym bruker Skrevet 19. september 2006 #1 Skrevet 19. september 2006 jeg Må få sove snart! Har konstant hodepine og jeg føler jeg går rundt i et vakum. Ammer lillejente(4.5mnd) 3 ganger på natta, men jeg sovner IKKE etterpå. Ikke klarer jeg å og sovne når jeg legger meg for kvelden heller. Er kjempefortvilet, for nå begynner det virkelig å bli slitsomt. Sover gjennomsnittlig 3-4 timer per natt, og det har jeg gjort i over 4 mnd nå!!! Legger meg nedpå når hun sover på dagtid, men sovner jo ikke da heller...!!!!!!!!!!!!!! Noen med gode råd til meg....før jeg "turner" helt..
Gjest Skrevet 19. september 2006 #2 Skrevet 19. september 2006 Dette er en ond sirkel. Jo mer mangel på søvn, jo vanskeligere er det å sove godt. Og jo mer vi tenker på det, jo vanskeligere er det å sovne på kvelden. Har dere et ekstra soverom? Prøv å legg deg der - helt alene. Så kan mannen din komme inn med lillejenta når hun skal ammes. I allefall for noen netter, hvis det kan få deg litt ovenpå igjen. Selv synes jeg det er mye enklere å sovne hvis jeg ligger på et rom helt alene!
Anonym bruker Skrevet 19. september 2006 #3 Skrevet 19. september 2006 Ja, det er nok en ond sirkel ja Må vel isolere meg noen netter som du sier ja..., for jeg klarer ikke å ha det slik så mye lengre nå.....
Anonym bruker Skrevet 19. september 2006 #4 Skrevet 19. september 2006 Hva med å pumpe deg litt... Så kan kanskje mannen din gi i hvert fall ett av nattmåltidene. Da får du sove noen flere timer når du først sovner!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå