Gå til innhold

Har dere hatt noen nestenulykker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her hadde vi en i går.. Bebis krabbet rundt på gulvet og klarte å dra ned gardinstangen. En lang gardinstang ved stuevinduet, i stål, og med en hengelysestake fylt med pyntesand deiset i gulvet kun cm fra lillegutt. Han ble skremt av smellet og gardinen som kom over han, men helt uskadd.

Jeg ble så skremt. Fikk senreaksjon i går kveld.. Jeg lå ved siden av han mens han sov og så på han mens tårene bare trillet og trillet.

Pass opp for gardinstenger!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp!

Her om dagen ramla jeg i trappa med lillemor på armen. Trodde hjertet skulle ramle ut. Kan ikke forklare hvor redd jeg ble=(

Det var bare to trinn igjen og jeg deisa rett på ryggen så ho ble sittende oppå magen min liksom, helt uskadd. Men jeg ble helt kvalm.

Fikk ringt mamma og ho var her på 3 sek, klarte ikkeno selv jeg. Da var Pernille helt seg selv og lo og greier og når mamma forsikra meg om at alt var bra så fikk jeg sinnsykt vondt. Digert bøåmerke på rygg, rompe, skulder og ankel. Men det merka jeg ikke noe til før alt var i orden med lillegull;)

Skrevet

Jupp.

Gubben hadde glemt å dra ut mobilladeren. Vet egentlig ikke om de kan får strøm i seg gjennom den...men plutselig ser jeg at lillemann har den i hånda og skal til å putte den i munnen. Jeg FLØY gjennom stua og røska den ut av hånda hans. Stakkars, han skvatt sånn!! Var helt skjelven etterpå..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...