hm hm Skrevet 19. september 2006 #1 Skrevet 19. september 2006 Noen som har peiling hva jeg kan skrive med på silkebånd uten at d flyter utover? Har vært på flere bokhandlere og prøvd mange tusjer og penner,men syns de flyter utover uansett.....
Ann-ch. Skrevet 19. september 2006 #2 Skrevet 19. september 2006 Jeg hadde samme problem. Hadde nemlig silkebånd som jeg hadde rundt stett-glasset.Prøvde ut det meste. Tilslutt prøvde jeg noen penner jeg hadde liggende hjemme,som jeg hadde brukt til takkekort og det funket. På pakken står det gel-ink pennor. "metallic-colour". Tror jeg har kjøpt det i bokhandler. Ellers kan du jo høre i blomsterbutikken. De skriver jo på bånd de har på kranser(begravelse). Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå