tonebf Skrevet 19. september 2006 #1 Skrevet 19. september 2006 har en gutt på 15mnd og lurer så fælt på hvordan jeg skal kle han nå... bruker dere strømpebukse?lue? tjukk jakke? ullsokker i gummistøvler? hvordan skiftetøy har dere i bhg nå? parkdress? takk for alle tips :=)
Anonym bruker Skrevet 19. september 2006 #2 Skrevet 19. september 2006 Jenta mi bruker ikke strømpebukse , men om det er kaldt og vått har hun på seg regnbukse m for inni.. De er kjempegreie. Det er også jakke til og jeg føler det holder med det foreløpig . Man må jo ikke kle dem for mye heller for da har man et problem når det blir virkelig kaldt. Hun har også på seg en bomullslue . Har heller ikke hatt tykke sokker i støvlene ennå, men det er vel ikke lenge før jeg tar på henne noen tynne sokker i tillegg til dem hun bruker inne. Skiftetøy trenger hun ikke fordi regnbuksen m for er tett . har kun skift til innebruk. Nb.. Jeg har henne hos dagmamma, ikke barnehage ..
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 19. september 2006 #3 Skrevet 19. september 2006 Lillegutt på 21 mnd går i bhg. Har ikke begynt med strømpebukse enda. Men bruker foret bukse på de dagene det er surt. De er mye ute i bhg. Har ellers foret regnsett. Har ikke begynt med lue, men det har hent at han har på seg hetta på jakka eller genseren. For noen dager har det vært ganske så surt. Har lagt en tynn sommer lue i bhg så da får de bestemme. Bruker fleece jakke på han, body og en strikke genser eller bare en vår jakke. Må nesten se ann fra dag til dag. Parkdress uten for ligger i bhg. Den har de brukt noen ganger når det har vært vått i grasset. For den er også vanntrett.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2006 #5 Skrevet 20. september 2006 Vår lille gutt bruker ullbody, ikke strømpebukse, men gjerne en litt foret bukse. Mannen min og jeg lurte på ullsokker i dag, men synes at det kunne bli litt varmt. Har med hettegenser eller bomullslue.
tonebf Skrevet 20. september 2006 Forfatter #6 Skrevet 20. september 2006 spurte meg litt fram i bhg i går og de sa jeg skulle sende med hals,tynne votter,ulltøy osv.... hmm vanskelig og kle de nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå