Anonym bruker Skrevet 19. september 2006 #1 Skrevet 19. september 2006 Det er 13 grader.Bør jeg ta på lillevennen stilongs? Jeg synes kanskje det er for varmt, men skal på helsestasjonen og vil ikke ha kjeft...
Vero76 - 30.11.05 Skrevet 19. september 2006 #2 Skrevet 19. september 2006 sneipen vår fekk stillongs på seg i dag, men vi har det litt huskaldt, så derfor. Streng helsestasjon du høyrer til dersom han meiner at ungen MÅ ha stillongs på seg i 13 grader - er vel slett ikkje alle babyar som frys ved ein slik temperatur. Ta på stillongs viss babyen din er kald, du:)
Hanne Elise Skrevet 19. september 2006 #3 Skrevet 19. september 2006 Gjør som DU synes, HS vet jo ikke om dere sitter i en varm bil, eller nede i voksiposen eller med dyne godt rundt babyen. Dessuten så er det du som vet hvordan babyen din er, noen trenger ekstra klær mens andre er varme av seg og begynner bare å svette om de får på for mye klær. Hva har du på babyen da, og hva ligger/sitter den i?
mai mammaen til to Skrevet 19. september 2006 #4 Skrevet 19. september 2006 jeg har på datteren min strømpebukse av og til hvis det er sånn 13 grader... en tynn bomulls strømpe bukse og bukse, body og en liten jakke utenpå...så ligger hun i vognen med saueskinnet og dyne på...hun er 4 mnd...og bruker sportsvogn..har på seg jakke når hun er våken da...for ellers ligger hun så godt under dynen..men når hun er våken sitter hun litt opp og da er armene utenfor dynen...
Luca Skrevet 19. september 2006 #5 Skrevet 19. september 2006 Har ikke noe under enda, har hatt en tynn ullbukse noen ganger, men hvis du syns det er for varmt så tar du ikke på. Men ang HS; DU både bestemmer og vet hva som passer for ditt barn, og det håper jeg du har en trygghet på. Da hadde jeg brydd meg lite om hva HS hadde ment om den saken, og hvorfor i all verden skal de fortelle deg hva du skal kle på barnet ditt. De kan godt komme med råd til deg, særlig hvis du spør. Men hadde de kommet med formaninger, hadde jeg glatt oversett det. Med mindre det er foreldre som virkelgi trenger råd&veiledning da.-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå