Gå til innhold

2,5 mnd og sover omtrent ikke, jeg blir gal............

Anbefalte innlegg

Skrevet

7,5 timer nattesøvn inatt med matpause. Sovnet 00.15 ( ofte sovner hun enda senere også). Og på dagen sover hun ikke samme hva jeg gjør. Spurte helsesøster i forrige uke, men ingenting funker. Jeg klikker snart, får ikke gjort noe annet enn å bære rundt på en grinete baby. Den som synes barseltiden er koselig kan få høre en annen historie fra meg. SUKK!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den her kan jeg også skrive under på-

Her soves det hele natta (takkoggudskjelov) men sover så godt som ingenting på dagen. Et kvarter i ny og ne..

Er frustrerende å aldri få gjort noen ting.

Skal kjøpe meg sånn ringslynge nå tenkte jeg..

Men jeg lurer på hvorfor de ikke gidder å sove..

Skrevet

Har du prøvd å legge henne tidligere, kan hende hun er overtrøtt? Var slik med min gutt, la han i 23 tida, men var veldig grinete i 5 timer før det... Begynte så å legge han mellom 19 og 20. sover som en stein til kl 06.00. (LItt problemer de siste nettene, men det er nok pga luft i magen...)

Skrevet

Vær bare gla for at de sover på natta!!!! Her soves det mye på dagen, men stort sett ingenting på natta!!! Det er på natta vi trenger å sove, og så lenge beibiene er fornøyd på dagtid, så har de vel fått sine timer med søvn på natta da!!

Skrevet

Etter dette sov han faktisk mer på dagen også. Søvn avler søvn. Det er viktig å ikke ta opp babyen selv om den lager litt lyder, bare stryk litt på hodet så sovner den fort igjen.

Skrevet

samme problemet her. Men vi sover bare 3 + 2 timer om natten - blir sprø

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...