Gå til innhold

Idiot mannfolk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gud jeg blir såååååååååååååååå sinna.

Han jobber hele dage og jeg går hjemme, det vil si at jeg står stor sett for planleggingen av dagene evt møter osv.

I går hadde jeg møte 17.30 han hadde møte 18.30. Han på 7 var hos ei venninne også hadde ei barnepike her på han på 1 år.

Vi ville ikke være ferdig på møtene før tidligst 21.00 og da blir det noe henting av barn og slikt.

Hannes sønn ringer til sin far og vil hit.Min samb. ringer meg og jeg gir et klart utrykk at i dag passer det veldig dårlig.Ingenav oss er hjemme og barnepiken har ikke vært her på en stund og hun er 16 og jeg er litt redd for at da 12 år gammel gutt lett kan overkjøre ei ny jente her da.

Nei da han klarte ikke si nei og jeg bare ble så sinna. Jeg er kjempe gla i sønnen hans og han er her ofte men når vi skal noe må han si nei....Vi har jo et liv her vi også. Jeg planlegger livet her hjemme basert på hvem barn som er her til hvilken tid.

Og har vi en full dag så går det bare ikke. Dette har skjedd før og det irriterer meg litt......................................egentlig litt mye.

Off mye syting men godt å få det ut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Menn har vanskelig å si nei til sine barn, spesielt i et skilsmisseforhold for da har de bevisst eller ubevisst konstant en dårlig samvittighet som gjør at de gir etter for barna....og gir etter....og gir etter....

Skrevet

Eg meiner din mann gjer heilt rett. Du skriv ikkje kva som ligg bak det at sonen vil kome, det veit kanskje han, eller han har ein mistanke. Ein far som alltid ordnar opp og sier ja er gull verdt.

Skrevet

Det er ikke noe annet enn at han kjeder seg hjemme hos mor. Er det noe som plager hans sønn er det meg de kommer til. Kanskje litt pga at barna føler det vel med å fortelle det til meg hvis noe er galt.

OG jeg og mann min har da så godt sammhold at hedde det vært noe ville han fortalt det og da hadde ting stilt seg annerledes.

Gull verdt helt klart.Har selv to barn med en annen far og han stiller ikke på langt nær så mye opp så jeg vet det ,men som sagt så er det faktisk noen dager som dagen er booket med møter og div.

Noen ganger går det ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...