Singelmamma og banden Skrevet 19. september 2006 #1 Skrevet 19. september 2006 ...det er litt for mange mødre som ikke stiller opp også ser jeg! Jeg er på alenemor-siden, og der er det stort sett fedre som ikke stiller opp, men ser jo at dette går begge veier hos noen. Skjønner ikke de som ikke kan ta ansvaret for barna sine. Det er jo det viktigste man gjør i livet...
Gjest Skrevet 19. september 2006 #2 Skrevet 19. september 2006 Hmmmmm hva mener du. Skjønte ikke denne helt jeg. At folk ikke tar ansvar men hva har det med denne siden....?
dansejentes mamma Skrevet 19. september 2006 #3 Skrevet 19. september 2006 Trur denne sida er farga vel mykje av stemødre som ikkje vil være stemødre, og som lagar hekser av ekser. For meg synes det klart at ein mann i eit nytt forhold ikkje tek med all diskusjon og alle avtaler han har med eksen inn i eit nytt forhold, dermed får ein som ny partner eit litt skeivt bilde av mora. Trur ikkje du skal vere så snar til å dømme.
Singelmamma og banden Skrevet 21. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 21. september 2006 Nei jeg var bare oppgitt. Jeg har jo vært i sånn situasjon selv, at vi begge har barn og må forholde oss til ekser og sånn, men av mine egne erfaringer og de jeg kjenner så er det slett ikke sånn som man kan få inntrykk av her inne. Men ho under her skriver jo at det er mye svartmaling, og det kan nok godt være. Bare titter innom i ny og ne, barnet jeg venter har jo flere søsken enn mine to :-) Berikelse det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå