Anonym bruker Skrevet 19. september 2006 #1 Skrevet 19. september 2006 å være alene med barna deres? Og gjøre ting med de alene? Samboeren min gidder aldri gjøre noe alene med noen av døtrene våre. Må da vel være kos eller har jeg misforstått hvordan det er å være far??? Forholdet vårt rakner snart så jeg ville bare høre hvordan det er egentlig? Hva dere andre føler?? Velger dessverre denne gangen å være
Gjest Skrevet 20. september 2006 #2 Skrevet 20. september 2006 Jeg venter mitt første barn og kan ikke svare med mye erfaring. Men min far gjorde veldig sjeldent noe alene med oss, og jeg følte at jeg manglet noe. De gangene det skjedde husker jeg som veldig positivt, men ønsket jo at det skulle skje. Om forholdet rakner pga dette bør du gi han informasjon om dette og i tillegg gi han noen valg. Noen menn (og damer) mister motivasjonen og trenger et lite dytt for å finne ut av slike ting, selv om det skulle vært naturlig.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2006 #3 Skrevet 20. september 2006 Det er ikke dette bare som er grunen til at forholdet rakner altså. Det ligger ganske mye mer bak... Tusen takk for kjempefint svar. Jeg trodde liksom det ville være litt stas for pappaen og være alene med barnet også. Men jeg må liksom være med på alt .. Kos deg når du får en liten bebi i armene og nyt det for tiden går altfor fort!!! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå