Anonym bruker Skrevet 18. september 2006 #1 Skrevet 18. september 2006 Snuppa her sover inne hjemme, men har funnet ut at hun skal sove i vogn i bhg.. Spm mitt er hva bruker dere i vogna nå? Og hva kommer dere til å bruke framover? Og hva har barna deres på seg fra innerst til ytterst? Hva kan være greit å ha?
Gjest Skrevet 19. september 2006 #2 Skrevet 19. september 2006 Her i Nord, bruker jeg lammeullsfell som han ligger på og dyne:-) Er det ufyselig kaldt ute har han på seg fleece jakke, hettelue(bomull) og vanlig bukse(strømpebukse under) Til Vinteren blir jeg å bruke ull posen, om han enda sover da... blir jo 2 år snart, så da spørs det vel.... glemte å si at han bruker noen tova ull labber på føtterne:-)
La Perla Skrevet 19. september 2006 #3 Skrevet 19. september 2006 Jeg vet faktisk ikke, for det er jo de i barnahegn som legger ham ut. Han har 2 tepper med seg hjemmefra, men vi har blitt enige om at de bruker dynen dersom det er litt kjølig. Regner med at de har bukse, sokker, body og genser, og jakke og lue etterhhvert som det blir litt kaldere. Når det blir virkelig kaldt, har jeg tenkt å sende med ham ullposen, og da må han jo ha ullundertøy og ulldress eller noe også.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2006 #4 Skrevet 22. september 2006 Bor i Oslo. Lillemann har alltid sovet ute og da har vi brukt: Nå når det fortsatt er varmt: uteklær (bukse, genser, tynn jakke, sokker og sko). Har et lite pledd som de legger over. Utover høsten utvider vi med: lammeskinn (bunnen på posen), pledd, vindtrekk, strømpebukse og lue Og når det blir skikkelig kaldt går vi for Lammeskinnspose, ullundertøy, strikkesett, lue og ev. votter
ak24 Skrevet 22. september 2006 #5 Skrevet 22. september 2006 bor i oslo.bruker lammeskinn og dyne nå.til vinteren tar vi frem voksien.han har på seg vanlge klær nå om dagen.på vinteren har han en tynn lue,ullsokker og ulldress fordi vår voksipose er en eldre modell og ikke så varm som de nye.har en arva en.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå