Northernlights Skrevet 18. september 2006 #1 Skrevet 18. september 2006 Siden jeg bor her i USA, har jeg allerede jobbet ei stund.(siden nyttårsaften). Dessverre dårlig med svangerskapspermisjoner her. Har jobbet bare 5 netter per 14.dag, så det har gått ok, synes jeg. Når jeg er borte, ligger småen med en gammel nattkjole som han koser seg med. Grei erstatning når mamma ikke er der med puppen annenhver time. Luringen er sniller på natta for pappsen sin når han er alene med han, enn nettene jeg er hjemme....
Gjest Skrevet 18. september 2006 #2 Skrevet 18. september 2006 Jeg begynte ved skolestart. Da var minsten 9 mnd.
Livmor Skrevet 19. september 2006 #3 Skrevet 19. september 2006 Jeg begynte i august. Da var mini 10 mnd.
Vero76 - 30.11.05 Skrevet 19. september 2006 #4 Skrevet 19. september 2006 eg gjekk ut i jobb då junior var 8,5 mnd.
Gjest Skrevet 19. september 2006 #5 Skrevet 19. september 2006 Jeg begynte pá jobb 4 september - den 3 september fylte min lille 4 mnd. Har bare 16 uker her i Spania, sá det ble de ukene + litt ferie....... Men helt greitt, hadde ikke greidd á gá hjemme 10 mnd. eller et helt ár jeg. Godt á komme ut i jobb og treffe kollegaer og ikke bare prate bleier og baby......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå