Gummelillan Skrevet 18. september 2006 #1 Skrevet 18. september 2006 PÅ dere! Fikk en småsur melding her nettopp om at jeg brukte mer tid på nettvenninnene mine enn på han.... Dakkars liten. Får vel ta et lite hint og blidgjøre min kjære i stedet ;-) Ha en fin kveld da dere alle andre som får lov!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 18. september 2006 #2 Skrevet 18. september 2006 Pingle pingle pingle ;-)))))))))))))
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 18. september 2006 #3 Skrevet 18. september 2006 Jeg har det også sånn... Men akkurat i dag har jeg litt tilgode på tabbekvoten, så i dag sier han ikke noe... God natt lille Gumman!
♥Snulder Skrevet 18. september 2006 #5 Skrevet 18. september 2006 Som jeg nevnte i en annen tråd her: Min skuler på meg over kanten av et Kamille blad... Lite demostrativt da! Han som vanligvis blir helt lost i ett av disse 1000 bilbladene han har liggende over alt..hehehehe...
Northernlights Skrevet 18. september 2006 #6 Skrevet 18. september 2006 Får ikke "lov" jeg heller ;o) Men han ligger i senga og ser på TV! Så hva er forskjellen? Han gjør det han liker akkurat nå, og jeg er her inne =)
Ronja65 Skrevet 19. september 2006 #7 Skrevet 19. september 2006 Min har muttrat (det tror jeg var svensk!!!) lit han også.... Men det blåsser jeg i.... smyger ofte ned til pc, når han har lagt seg.....:-)) Sex???? hva er det????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå