Gå til innhold

Mine fotballgale jenter...


temasti - vil ikke ha nr 4

Anbefalte innlegg

Skrevet

på 11 og 14 er hjernevasket og fått innprentet siden de kom til verden at detkun er de røde som gjelder... I morgen reiser de til Liverpool med sin enda mere fotballgale far! Og jeg er bare redd for at det skal skje noe mens de er borte.

 

Hønepønepinglemamma

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er lov det tonetroll;-)

Men ikke glem å nyt hvert sekund også da!!!

Skrevet

Du skal se at det eneste som skjer er at Liverpool vinner kampen og mor kan nyte noen dager i ro&fred ;-)

 

Men det er lov til å være hønemor da! Det er jo jobben vår, det ;-)

Skrevet

Nyte... Det er en sykdomsbetegnelse for sånne som nyter smerte! Jeg gleder meg til de kommer hjem på fredag, jeg... Da skal jeg slappe av og kose meg! Og nyte!!!

Skrevet

Aldrisågaleatdetergodtfornoe... jeg slipper å sende gutta avgårde med faren jeg da! Det er faktisk mange bekymringer spart:)

Skrevet

Vi kan nå meddele Dem at vi har mottatt Deres innmelding i Eldre Engstelige Mødres Forening. Informasjon om møtedatoer, vedtekter og oversikt over nasjonale og internasjonale nødnummer vil ble sendt snarest.

Foreningens motto er "ALT kan skje!"

(Det faktum at det nesten aldri skjer, skal ikke få hindre oss i å engste oss c",)! )

 

 

 

 

mvh

Forkvinne i Eldre Engstelige Mødres Forening

Skrevet

Det å dibbe på modne mødre er regnet som innmelding i seg selv; vedtekter, statutter og alle nødnummer vil bli oversendt!

Velkommen til oss!

c",)!

 

 

 

 

mvh

Forkvinne i Eldre Engstelige Mødres Forening

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...