temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 18. september 2006 #1 Skrevet 18. september 2006 på 11 og 14 er hjernevasket og fått innprentet siden de kom til verden at detkun er de røde som gjelder... I morgen reiser de til Liverpool med sin enda mere fotballgale far! Og jeg er bare redd for at det skal skje noe mens de er borte. Hønepønepinglemamma
Attpåklatten :-)™ Skrevet 18. september 2006 #2 Skrevet 18. september 2006 Det er lov det tonetroll;-) Men ikke glem å nyt hvert sekund også da!!!
Gummelillan Skrevet 18. september 2006 #3 Skrevet 18. september 2006 Du skal se at det eneste som skjer er at Liverpool vinner kampen og mor kan nyte noen dager i ro&fred ;-) Men det er lov til å være hønemor da! Det er jo jobben vår, det ;-)
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 18. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 18. september 2006 Nyte... Det er en sykdomsbetegnelse for sånne som nyter smerte! Jeg gleder meg til de kommer hjem på fredag, jeg... Da skal jeg slappe av og kose meg! Og nyte!!!
♥Snulder Skrevet 18. september 2006 #5 Skrevet 18. september 2006 Aldrisågaleatdetergodtfornoe... jeg slipper å sende gutta avgårde med faren jeg da! Det er faktisk mange bekymringer spart:)
Reveenka Skrevet 19. september 2006 #6 Skrevet 19. september 2006 Vi kan nå meddele Dem at vi har mottatt Deres innmelding i Eldre Engstelige Mødres Forening. Informasjon om møtedatoer, vedtekter og oversikt over nasjonale og internasjonale nødnummer vil ble sendt snarest. Foreningens motto er "ALT kan skje!" (Det faktum at det nesten aldri skjer, skal ikke få hindre oss i å engste oss c",)! ) mvh Forkvinne i Eldre Engstelige Mødres Forening
Reveenka Skrevet 19. september 2006 #8 Skrevet 19. september 2006 Det å dibbe på modne mødre er regnet som innmelding i seg selv; vedtekter, statutter og alle nødnummer vil bli oversendt! Velkommen til oss! c",)! mvh Forkvinne i Eldre Engstelige Mødres Forening
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå