Attpåklatten :-)™ Skrevet 18. september 2006 #1 Skrevet 18. september 2006 Fy flate som det har stinket her igår kveld og idag! Skulle ned og hente en Apfelstrudel i fryseren igår kveld, litt godt til kaffen til svigermor, og da jeg åpnet lokket trodde jeg minst at det lå 5 lik nedi der ( og det gjorde det jo forsåvidt...;-) Grøss som det stinket..... Fryseren er ikke mulig å redde, likene ble kjørt på fyllingen idag og jeg får forhåpentligvis ny fryser levert på døren imorgen...... For 2 uker siden røyk oppvaskmaskinen, men den går også på garantien - heldigvis. Men som de fleste vet, så ryker det alltid 3 ting av gangen, så nå sitter jeg dønn rolig og bare venter på hva det 3. blir.....Håper det bli stavmikseren, for den er ikke så fryktelig kostbar;-)
Gummelillan Skrevet 18. september 2006 #2 Skrevet 18. september 2006 Så lenge det ikke er PC'n så!!!! Da er det mange her inne som blir dypt ulykkelige!!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 18. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 18. september 2006 ...et blygt takk!!!
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 18. september 2006 #4 Skrevet 18. september 2006 Tastaturet på PCen min røyk... Gjett om det kom et nytt et fortpå plass!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 18. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 18. september 2006 He he he....farlig utvikling dette her jenter!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 18. september 2006 Forfatter #6 Skrevet 18. september 2006 Må ha det - bare må ha det!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå