Gå til innhold

hvor ofte spiser og sover deres babyer på 3.5 mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

han her legger seg 1800-18.30 for natta. våkner for pupp mellom 19.30-20.00... sover da til rundt 22.30-22.00 for mat. så mat igjen rundt 01.00, så kl 03.00 og så 05.00 og så er det morgen mellom 07-08...fram til kl 16.30 spiser han ca annenhver time og er våken 1 time om gangen. sover mellom en halv time til en time om gangen da. etter kl fem er han våken til leggetid...

hvordan er deres babyer da?=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Min lille tass er 3 mnd og sånn ser dagen ut for oss c.a:

07.30-08.30: han våkner, morgenstell og frokost (pupp til junior, havregrøt til meg!)

10.30: pupp og en lur på 30 min ca

Så tar han 2-3 små lurer på alt fra 30 min til 1,5 time i løpet av dagen. Får som regel mat hver 3-4 time.

kl 19 blir han litt grinete og vi tar på pysj og han får pupp. Sovner en gang mellom 19 og 20 hver dag.

Sover til et sted mellom 04 og 06.30, får pupp og sover videre til 07.30-08.30 ca.

Skrevet

Hei :) Sovner for kvelden 2130 og sover uten pupp til kl 0800 (nettopp begynt med det - håper det fortsetter!!!!). Er da våken og glad, får pupp, pludrer litt og sovner igjen imellom 0900 og 1030, da kan han sove alt fra 1 time til 3 timer..(vi har det litt mer rotete på dagen, er så fæl til å våkne selv om han er kjempetrøtt :( ) Etter det har han noen uregelmessige dupper i løpet av dagen (varierer litt etter hvor mye vi er på trilletur) på ca 30 min-1 time. Gjerne en i 15-tida og en i 19-tida. 2030 er kveldsstellet unnagjort og så må vi intensivpuppe til 2130 og han sovner for kvelden.

Skrevet

glemte spisingen : gjerne hver 3.time på dagen og en del oftere fra 18 og utover. Ikke helt rutine på spisingen, får mat når han er sulten. Både søbn og mat på dagen varierer en del :)

Skrevet

det varierer masse her og, og kan legge til at han akkurat har begynt med å sove hele natta uten mat. Ikke mange ukene siden jeg også var oppe både 3 og 4 ganger i løpet av natta. Helt fantastisk å kunne sove!

Vi pupper også oftere på kvelden før leggetid, gjerne 2 ganger på 1,5 time ;-)

Ingen faste tider på spise og sove her heller!

Skrevet

Har det presist som du!!! Mi er 4.5 mnd nå, så jeg kan ikke tenke meg at jeg må opp annenhver time på natten så myyye lenger nå. Er kjempetrett!!!!!

På dagtid spiser hun hver 3-4(nærmere 4)t, og er våken 1.5-2 timer i slengen før hun trenger å sove, alt fra 1-3 timer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...