Gå til innhold

aquarium take along swing, fisher price...hvor hvordan...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke forhandlere har fisher price i norge? barneverden, nettbutikken i stavanger , toysr us... og...?

Står utrolig nok ikk epå nettsiden deres..(om ikk ejeg er helt blind)

en i familien bor i usa der produktene er under halv pris, men er det noen som vet da i så fall hvor mye det koster å fortolle varene..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis personen i USA sender til deg fra seg selv, er det ikke toll, for da blir det gave.. Men hvis du bestiller fra en butikk må du betale toll, hvor mye kan du finne ut på www.toll.no!! Håper du ble litt klokere..

Skrevet

takk!!!! juhu!!!!!

jeg må være verdens værste på nettet i dag, finner INGEN ting jeg leter etter!! Så på tollvesenets side i en halvtime..haha....

Begynte å titte på sveriges babyproffsen, der står det ikke priser, men blir vel uansett ikke billigere sannsynligvis når man regner med bilturen fram og tilbake osv.. ?

:)

Skrevet

må visst betale mva på det likevel sa de...? skrev en mail til til de og presiserte at det var gave... får se hva de svarer...

Skrevet

vet av erfaring at det er gansek "risky" å sende ting fra USA.. Det er nesten skjelden ting kommer frem, mye som blir borte/stjåle vet at når vi får ting sendt i fra USA har de forsikra de varene spesielt med tanke på dette.. Så det spørs om det vil lønne seg så mye med frakt, forsikring o.l. kommer vel an på hva produktet koster i utgangs punktet.. Er også ganske vannskelig å få sendt elektriske duppe dingser fra USA pga terror fare.. F.eks er det ingen post selskap som vil sende mobil telefoner med fare for bomber o.l.

Skrevet

www.babybis.no, en dame som importerer fra usa...

Skrevet

Mva må vel betales uansett ja, men du skal slippe tollen, iallefall om du får familien din til å kjøpe det, pakke det om og sende det. Jeg har en venninne med familie i Las Vegas, og hun får gaver tilsendt både til jul og bursdag. Så sjekk litt mer opp i det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...