Gjest Skrevet 18. september 2006 #1 Skrevet 18. september 2006 .. du har vært på Dib siden jeg startet her. Ville bare gratulere med det som tydeligvis ble ei jente! :-) Håper dere koser dere med den lille! Klem fra
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 18. september 2006 #2 Skrevet 18. september 2006 Tusen takk:) Så koselig å se dette innlegget
Gjest Skrevet 18. september 2006 #3 Skrevet 18. september 2006 Jeg lurte litt på hvordan det gikk, skjønner du.. :-) Håper lille bonussnuppa synes det er stas med lillesøster også.. Ååå.. jeg vil også ha baby!! Men jeg får vente - planlegging is everything.. ;-) Hold oss oppdatert på hvordan det går, da!!
lbml Skrevet 18. september 2006 #4 Skrevet 18. september 2006 Åååå har du fått jenta di!!! Henger litt etter jeg. Men det er ikke så lenge siden heller ser jeg. Når jeg tenker meg om så er det en stund siden du har vært her også. Gratulerer så mye. Håper det går bra med dere:o) Hva med storesøster da, er hun fornøyd? Sikkert stas for henne med en baby i huset?
ana baroma Skrevet 19. september 2006 #5 Skrevet 19. september 2006 hipp hurra og gratulerer!!! Så koselig;) Er skikkelig klar for en liten her i huset også... Klem!
Anonym bruker Skrevet 19. september 2006 #6 Skrevet 19. september 2006 Gratulerer!!!!! Nyt babyen din, det er helt fantastisk! :-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-)
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 22. september 2006 #7 Skrevet 22. september 2006 Bonussnuppa synes det er kjempe stas.. Hun har ventet så lenge på lillesøsteren sin. Da hun og pappaen var å besøkte meg og Mina på sykehuset, så hadde hun store øyer og klarte nesten ikke å vente på å få se henne.. Utrolig artig å se:) Da jeg var veldig spendt på hennes reaksjon da hun så Mina for første gang. Hun synes det er artig at Mina kan gripe rundt fingrene hennes.. det er hun veldig opptatt av hehe.. Så stolt hun var da hun viste Mina frem til hele nabolaget her vi bor. Jeg er så glad for at aldersforskjellen mellom Mina og bonussnuppa ikke er så stor, da den er 3 1/2 år. Det synes jeg er akkuratt passe. Vi håper jo at de skal få mye glede av hverandre. Fordel med at bonussnuppa er så pass stor er at hun skjønner en del.. Takk takk for alle hilsner..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå