bejb25 Skrevet 18. september 2006 #1 Skrevet 18. september 2006 i dag var det litt blod i trusa,ikke friskt rødt,mere brunrødt (sorry ekle detaljer). ikke "rennende",litt seigt på en måte. er det mensen som er på vei tilbake? fødte i juli,ammer kun på natta...
Blackstar Skrevet 18. september 2006 #4 Skrevet 18. september 2006 Fødte i juli selv og fikk mensen sist mandag selv. Startet på akkurat samme måte som deg, men brunrødt og litt slimete, dagen etter kom den vanlige blødningen.
bejb25 Skrevet 18. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 18. september 2006 å jeg som ikke ville ha mensen enda.. ja ja men sånn er det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå