Gå til innhold

6 mnd og har ikke hatt avføring på 4 dager!!!!!! Hjeeeelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun prøver og prøver, stakkar. I tillegg er hun forkjølet, så hun har det ikke helt godt...

Hva skal jeg prøve?

Har prøvd svisker, sviskejuice, magemassasje... og sikkert mer, men kommer ikke på i farta.

Kan noen hjelpe meg nå? Skal prøve å få henne til å sove, men hun har vanskelig for å falle til ro...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis hun bare får morsmelk får hun ikke forstoppelse, så da er det bare å vente så kommer det nok. En baby jeg kjenner bæsjet flere ganger om dagen, og så plutselig begynte han å bæsje en gang omtrent hver 14. dag.

God bedring til tulla di!

Skrevet

Hun får LITT grøt og LITT potet/grønnsaksmos hver dag.

Hun har hatt avføring etter vi begynte med fast føde, men nå er det altså gått i stå!

HI

Skrevet

Ok. Da kan jeg dessverre ikke hjelpe. Tulla vår får også litt grøt og potet hver dag, men har ikke opplevd det samme som deg.

Skrevet

har hørt at det ikke gjør noen ting, så lenge man ammer. Da regulerer ammingen det. Men, har du prøvd malt ekstrakt? Bland i grøt eller middag, eller tror du kan gi en liten te-skje direkte. Les på glasset. Vet det hjellper.

Masasje er jo også bra da !! Det går seg nok til.

Lykke til med nurket ditt.

Skrevet

Barn som får fast føde skal ha avføring hver dag. Dropp grøten/potetmosen et par dager og gi kun sviskepure, og kanskje maltekstrakt.

Skrevet

nei, nei, gjør ingenting så lenge man FULLammer. Får barnet fast føde skal det bæsje hver dag.

Skrevet

Har også hørt at det ikke er så farlig når barnet drikker morsmelk.

Men ikke for å skremme.. Men noen vi kjenner har en sønn som ikke hadde bæsjet på 14 dager til slutt, også tror jeg de "tømte" han hos legen, og da kom det kjempemasse gammel avføring ut, som luktet grusomt.. helt råttent liksom..

Så man bør vel være obs.. Men om barnet ikke plages veldig av det, bør man vel ikke være overhysterisk heller..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...