Gå til innhold

*elin*, 2stjernebarn og ZombiBombi!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

har bare så lysst å rose dere litt!! leser nedenforbi her at dere har skrevet under på en link om hva deres 4mndr gamle barn kan.. og jeg tror ners det er første gang jeg har sett noen har skrevet hva barna ikke kan.. uten at det er en bekymrings tråd-som igjen skaper bekymring for andre!

 

vi trenger flere som dere! det er slike som gjør mammatilværelsen litt enklere! ikke alltid like enkelt å bare lese alleslags skryteinnlegg;)

 

klemmer fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, så sant så sant:)

 

Syns "ALLE" barna her inne kan så mye:)

 

Men min..han kan ikke så mye enda han,hihi...Og vet du hva....Jeg nyter det:)

Koser meg med babyen min jeg og lar han ta ting i hans tempo....

Tvinger ikke inn trening, trening, trening....Vi koser oss vi:)

 

Og det at han ikke ruller, det er jo bare deilig, så slipper jeg og bekymre meg for det....Det kommer nok tidsnok:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...