Gå til innhold

6 mnd og sovner kl 22..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når sovner deres barn på kvelden og hvordan få han til å sovne tidligere? har ingen voksentid lenger...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Daniel er 7 mnd og sovner mellom 18-og1900 det har han gjort fra han var ca 3 mnd.

Det går av seg selv,sliter nesten med å holde han så lenge og. Men han har aldri vært glad i å sove på dagen,så er vel utslitt. Sover da i ett til06-07 tida=)

Skrevet

synes ikke du skal stresse med leggetid. regner med det går av seg selv. Men på helsest. sa de at en kunne jo prøve å legge barnet 15 min før en pleier... og gjøre det til du har leggetid som passer dere...

Jeg har en gutt som sovner som en sten kl ni, og sover til morgenen. Tenker på at i slutten av oktober ??? skalv i stille klokka, og da blir det åtte. å det er sånn passe tror jeg. Regner med at jo eldre han blir, jo trettere blir han, når aktivitetsnivået øker. Gidder ikke pese noe med det. Lykke til med ditt nurk.

Skrevet

HI her. Stresser ikke med det nei. er bare så sliten, ammer han også 3 ganger på natta. Han sover til kl 7-8. Synes alle andre små nurk sover så mye mer :)

Men det går seg sikkert til etterhvert. Takk for svar!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...