Gå til innhold

Åssen er formen, jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå greide jeg ikke å dy meg c",):

Sakset denne fra kranglesiden, hvor det er ei på 34 år som har lyst til å gå løs på legestudiet på 6-7 år.

Når man er 34 er man jo bare karten, så jeg ville jo uten tvil rådet henne til å gå for det - hun er motivert, og kan greie det økonomisk.

Men så kommer altså det jeg syns er rosinen i pølsa:

"Jeg skal nok klare meg...økonomisk mener jeg... Men det blir litt tøft.

Men hvordan er formen når man blir 41-42 år gammel...? Er man da så sliten av livet at man ikke har driv nok til å stå på og lære seg et nytt yrke som man nettopp har studert til så lenge?

Anonym "

Jeg har en mormor som fyller 100 til våren - hun er sliten og lei livet, og har vært det et par år. Hennes nærmeste er borte, en datter bor i USA og en er død, vennene er døde for lenge siden.

Men i en alder av 41-42...!?

Åssen er formen jenter?

c",)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, kanskje jeg rett og slett er moden for skraphaugen. 41 år, jaja, dett var dett!

Skrevet

Formen er topp den, takk som spør! Nå er jeg ikke mer enn 40, så etter påske blir det vel en HELT annen dans. Stakkars meg!

Skrevet

Som jeg nevnte i et tidligere innlegg så er jeg bare 29, så jeg ANER IKKE JEG;-)

Skrevet

Da jeg var 10 år så trodde jeg seriøst at livet på en måte var over når man ble så gammel som 35 til 40 år... Men da jeg var 34 skjønte jeg litt bedre! At det går an!!!

Skrevet

Ha..ha..ha..ha.. hikk..ha..h.. er det MULIG!! Og det ble spurt om hva vi ler av... Her sitter både jeg og sambo og ler så vi hikker!!

Skrevet

Stakkars lille damen. Men det jeg egentlig blir mest skremt av er jo evnen til å se noen år frem?! Hadde jo sjønt det hvis hun var 24 da... Men 34???? Er jo bare ett år til hun er kvalifisert til å være her inne, jo?! Tror nesten vi må legge til noen tilleggskrav, jeg ;-)

Skrevet

Men siden hun virker engstelig(for fremtiden) så er hun jo på en måte kvalifisert for medlemsskap i Eldre Engstelige Mødres Forening... c",)

Skrevet

Kan jeg óg bli med? Hvis det er automatisk innmelding, trekker du vel medlemsavgiften rett fra nettbanken min også da...? Vent litt, så legger jeg ut kontonr og passordet her.

Skrevet

Du, medlemsskap i Eldre Engstelige Mødres Forening er en av de få tingene her i livet som er GRATIS!!!

Så nyt medlemsskapet ditt, du! ....hvis du greier å nyte at du engster deg, da....c",)!

Tuller bare, vi engster oss jo ikke hele tiden, da!

Skrevet

Har aldrig vært så pigg jeg. På tross at jeg for tiden kun sponser Elixia + 10 kg mer, en for et år siden:-(.

Vill dere hvite respetet?????

Ja,ja mensan!!! dere gisset rett! Hun heter Thyra:-))

Skrevet

Da jeg var 20 vurderte jeg å skifte studium, men syntes det var litt sent å angre på valget jeg hadde tatt. Da jeg var 30 mente jeg at det burde være forbud mot at gamle mennesker, i.e. de over 35, skulle få barn.

I morgen fyller jeg 39, her sitter jeg og skriver med min deilige gutt på 4 måneder på fanget, håper at vi kan få ett barn til og jammen meg så lurer jeg litt på om jeg skal begynne å studere kunsthistore også.

Det er deilig at man blir klokere med alderen, gitt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...