Gå til innhold

flere med kiss-kidd sydrom?


Anbefalte innlegg

Skrevet

gutten min på 8mnd går til fysioterapaut og har gjort store fremskritt.

Andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva er det??

Skrevet

Kiss syndrom er en feilfunksjon, en blokkering i de øvre nakkeledd. Dette kan resultere i en asymmetrisk utvikling hos barn, en forstyrrelse i den normale bevegelsesutvikling, en forstyrrelse i styringen av barnets muligheter til fri utfoldelse på forskjellige plan. Blir en funksjonforstyrrelse i de øvre nakkeleddene (KISS) ubehandlet kan følgene av det gi en forstyrret eller forsinket psykomotorisk utvikling, KIDD .

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...