Gå til innhold

Gråter masse og gulper! Stakkars jenta mi!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har litt problemer med gulping for tiden. Hun klager/gråter når hun blir lagt til skulderen for å rape, så kommer det kanskje en rap eller to før hun gulper STORT. Hun holdt på med dette en ukes tid for en uke sien og nå har hun begynt med det igjen. Ammer ofte, så jeg føler ikke at jeg kan dele opp måltidene enda mer. Får så vondt av henne for det virker som hun plages skikkelig.

I sted skulle jeg gi frøkna mat, men etter kun noen få sup begynte hun å bli urolig ved puppen, hvilket jeg har funnet ut ofte betyr "rap og gulp på vei". Løftet henne opp på skulderen men hun bare gråt. Pappaen tok henne og hun bæsjet litt. Skiftet på henne. Så la jeg henne til igjen. Hun begynte igjen og bli urolig, la henne til skulderen igjen hun gråt og bæsjet. Skiftet på henne igjen og la henne til. Begynte å gråte ved puppen og da jeg løftet henne opp kom det MASSE gulp. Gulpekluten ble helt gjennomvåt. Etter det slet hun med å roe seg, men da jeg tilslutt la henne til igjen sovnet hun bare. Dvs. hun har ikke spist mye og det hun har spist har i stor grad kommet opp igjen. Nå har hun sovet i en halv time, så vi får se hvor lenge det varer, hun må jo være kjempe sulten!

Har noen lignende erfaringer eller noen gode råd å komme med? Hun har forresten hele tiden lagt godt på seg og jeg skal til hs på onsdag så da får jeg veid henne igjen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det jeg tenkte på var reflux, som vil si at lukkemuskelen ned til magesekken er umoden, noe som gjør at mageinnholdet kommer oppover i spiserøret. Er ikke sikkert det er det altså, men det går jo ann å nevne det for helsestasjonen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...