Anonym bruker Skrevet 18. september 2006 #1 Skrevet 18. september 2006 hun spør om hvor mye jeg klarer å pumpe meg. passer på at vi har nok klær på baby og at vi holder baby skikkelig. Virker som om hun tror det å bli bestemor er noe reserve foreldre rolle...?? irriterendes! Noen som har det likt? må man bare leve med det? (er vårt første barn, hennes 5 barnebarn)
Anonym bruker Skrevet 18. september 2006 #2 Skrevet 18. september 2006 Ut ifra hva du skriver høres det bare ut som om hun bryr seg om barnebarnet sitt og forsøker å vise interesse for deg og matingen. Har forstått at før i tiden var amming og melk noe slit og et bekymringsmoment og den gamle generasjonen virker ekstremt opptatt av dette. Nye babyer er dessuten alltid spennende i familier og vil sikkert motta mye oppmerksomhet, kanskje det vil roe seg litt etterhvert? Det er jo litt slitsomt å komme så tett på andres familie som man gjør når man får barn, jeg har ihvertfall slitt med det men prøver å være litt stor på det og overhører endel velmente råd. Håper dere finner ut av det, lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå