Gå til innhold

Oiii!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det med gutten din? HAr han blitt friskere? Lurer fælt på hvordan det går!!! Håper det går framover!!! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg søker på nicket mitt så finner jeg dette. Jeg er sjelden inne på nettet og da mest på skravle, krengle og aleneforelder.

Joda, han er blitt frisk, takk som spør. Han ble fort frisk, men han er jo satt ennå tilbake han ble så liten. Han var jo veldig syk i over ei uke.Gikk ned tre kilo i vekt dvs 1/4 av kroppsvekta. Og han er blitt mer baby i oppførselen. I helga har han vært på "fôr" hos bestemor. Hun får han til å spise godt alltid. Har større tålmodighet enn meg og hun stappen noe i munnen på han hele tiden. Og jeg fikk være sammen med typen alene, det trengte jeg etter to harde uker. Og vi hadde ikke vært helt alene på over 1 mnd.

Jeg er så glad og lettet over alt er over. Det er som stresset og bekymringene sitter i meg ennå. Tror hvor lenge det går før man greier å slappe helt av igjen.

Skrevet

*phu!!* Godt å høre at det går bra med lillegutt! Ble virkelig bekymret på deres vegne! Og lenge leve besteforeldre som vet å fore barna! Sliter med å få i snuppa mat vi og, men hos bestemor går det meste ned :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...