Gå til innhold

bedt på fest...hjelp

*We68*

Anbefalte innlegg

jeg trenger noen gode tips om hvordan ikke bli oppdaget at jeg er gravid. er bedt på hytteselskap i helgen. og alle skal overnatte så jeg har ikke unskyldning for å ikke ta meg noen øl eller vin eller annet. og jeg bruker jo ikke sitte på slikt selskap å ikke drikke bare for å være edru liksom. og ho som har bedt oss sitter vel bare å venter på å røpe oss å si vi skal ha igjen hehe.

hvordan lure de? de alkoholfrie vinene er de litt annonyme? slik at det ikke står stort utenpå?

noen gode forslag? kan jo si jeg går på pencilin, men da sier hun nok...hahahaha :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pleier du å drikke drinker?

I så tilfelle fyller du sprite på en absolutt flaske (eller hva annet du har for hånden - blank sprit), så tror de at du drikker sprit, mens du egentlig drikker sprite. Om noen kommenterer det har du jo ikke løyet, det kommer jo bare ann på ordlyden. Til dette blander du russian. Dette smaker friskt og godt.

Kos deg på hyttetur :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde samme dillemma i helgen. skulle på konferanse tur med jobben. hadde heldigvis fortalt det til sjefen så han var det heldigvis ikke no problem med... det var vell heller være med di 20 andre...

eneste tipset jeg kan gi deg er å ta ut årene og begynne å ro.... hehe

jeg sa bare at jeg var så innmari svimmel på fredagen.... og på lørdagen sa jeg bare at jeg skulle kjøre så tidlig på morgenen... hehe men folk blir jo mistenksomme... men det er jo ikke noe å få gjort no med. den beste unnskyldninga er vell pencilin;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å helle alkoholfri vin på en vinflaske med skrukork??? jeg har ikke prøvd det, men tror jeg ville gjort noe sånt hvis jeg hadde måttet. det er jo kjempedumt hvis noen spør hva slags vin du drikker, tar flaska og ser at den er alkoholfri. Da er du jo avslørt med en gang. Det er vel bare en grunn til at damer i vår alder drikker alkoholfri, vel? hehe

Det med antibiotika er vel et litt utbrukt triks?

Lykke til, og husk og fortelle oss hvordan det gikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En jeg kjenner gikk hele kvelden og fyllte opp den samme cider boksen med sprite og litt eplemost( da ble det samme farge om den skulle havne i et glass)........... Ingen som merket det. Hun måtte jo selvfølgelig gjemme seg litt vekk i det hun fyllte på, men hvem er det som gidder å tenke over hver gang du finner deg en ny cider, da?

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på fest i helga og løste det ved å helde alkoholfri hvitvin på en flaske med Jakob's creek - den har skrukork. Gikk kjempefint, ingen som merka noen ting.

Lykke til med festen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

takk for mange gode råd :-)

begynner å glede meg masse til helga nå jo hehe.

tror jeg skal prøve med sprit(e) og "blandevann" hihi og litt vin på ei flaske...og håpe ingen vil smake ;-) men får ta den utpå kvelden når alle andre ikke merker det...dette kan jo bli morsomt. og da er det jo ikke noe dumt å løpe på do hele tiden heller....kniser nesten nå som en fjortis hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til da!

Men bare lurer på hva du skal si når alle engang finner ut at du er gravid, og at du drakk "alkohol" på festen. Da må du jo enten innrømme at du "jukset" eller la de tro at du drakk alkohol mens du var gravid..

Uansett håper du får en fin fest:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff ja det kan jo bli et problem. og om det er flere der jeg ikke kjenner så godt så kommer liksom ikke lureriet ut til de etterpå og folk kan snakke...hmmm....kansje omgangssyken er bedre å få?

jeg får gruble noen dager til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har allerede sagt at jeg er gravid til folk. Det er mitt 3 barn - og jeg synes at det er så gledelig at jeg ikke klarer å holde det tilbake :-) 5 uker)

Jeg tror ikke jeg skal miste - men OM det skulle skje - så er det jo bare fint at folk får vite det - og kan støtte en eller i allefall vite hva en går igjennom.

Så jeg har sagt det til folk :-)

Ellers drakk jeg rødvin i helgen - av merket Ariel - Cabernet Sauvignon.

Den var helt grei :-) Uten på står det alkoholfri med liten skrift. Ser ut som vanlig - og det man først legger merke til er at det står Cabernet Sauvignon. Så den skulle vel gå greit? Det er jo sjeldent at folk sitter og studerer vinflasken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har brukt blåbersaft fra meieriene på vinflaske, og det fungerte bare bra i et ikke helt opplyst lokale.Elles syntes jeg tipset med Russian var bra.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare lurer på det med Sprite på Vodkaflaske... Hvilken vodka er det som bruser?? Den hadde jeg aldri turt.

På bursdagen min drakk jeg alkoholfri vin, og ingen som merket noe. Helt til jeg sa det da... Gjengen min er veldig close, så jeg kunne aldri klare å holde dette hemmelig for dem. Men vinen var ikke så veldig god da...

Du må fortelle hvordan det gikk med deg!! Dette blir superspennende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurte alle i helgen ved å bytte etiketter på en øl og en vinflaske. Det var veldig pes med vinflasken, så da ville jeg heller ha helt over i en med skrukork, tror jeg. Problemet med øl er korken, den må skjules til du har åpnet den! Mitt problem ble at vinen er jo så vanvittig vond (jeg er vanligvis en vinelsker!) og jeg greide knapt å få i meg et glass.

Så kvelden endte med at jeg fortalte venninnene mine det (er 8+1) - jeg skulle hjem og var redd for at de skulle komme til å drikke av vinen min utover kvelden siden den var nesten full...

Jeg ville heller ha brukt vann i stedet for vodka og blandet med sprite, så slipper du en "vodka" med kullsyre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

å tømme alkoholfri vin på tom skrukork vinflaske er lurt. d gjorde jeg for et par helger siden. ei venninne smakte vinen og. den smaker likt som vanlig vin. d funker bra d trixe der.

å om du lyver der å da,gjør ingenting. de fårstår deg senere at du ville skjule d. de har vel vært i samme situasjon noen av de før :)

så gå på fest du. lat som ingenting å kos deg. så får du me deg ALL sladderet og :) hehe... fulle folk har jo masse rart på hjertet.

lykke til,samme hava du gjør.

å fortell oss her på "maiklubben" hvordan d gikk etterpå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...