Gå til innhold

føler meg alene inne her

Anbefalte innlegg

Skrevet

hver gang jeg er her virker det så stille og lite kontakt å få,er dset et spesielt sted jeg bør gå inn.har to barn en gutt på 6 og ei jente på 4.koslig med mange samtaler om det meste

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er ikke aleine her, men jeg forstår følelsen, har den stadig selv. Som du ser av hovedsiden er det ikke mange innlegg per døgn her, på "aktivitet nå" oversikten ser jeg at det har vært 38 innlegg siste 24 timer og det er ikke rare greiene. Vel, vi får legge inn noen lokkespørsmål for å lage litt stemning!

Skrevet

Ja ganske rolig her inne, men jeg er her av og til. Har to gutter, en på 6 år og en på 21 mnd. Du også har skolegutt, går det bra? Sønnen min trives godt på skolen.

Skrevet

gutten min trives bra på skolen,men liker seg best inne kom han hjem å fortalte idag,sliter litt med å ta kontakt med barna i skolegården i følge han selv,men har mine tvil:)stas med skole barn,alt blir litt lettere på en måte om du skjønner,vesla på 4,stor koser seg i barnehagen på full plass

klem lill evy

Skrevet

Skjønner godt hva du mener med at du føler litt alene her inne:-) Prøver å være her sånn av og til, men det er ikke ofte dessverre.

Har 3 barn jeg da, to i barnehage og ei på skole.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...