Gå til innhold

Hvordan har dere det med partnerne deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi hadde verdens beste forhold - ogkom så nære hverandre under graviditeten. Vi har vært "forelsket" selv etter 5 år- men nå føler jeg plutselig at vi ikke at vi har det så godt sammen! Han klarer ikke å forstå hvordan jeg har det- selv om jeg prøver å sette ord på det på alle mulige vis - jeg synes han har endret seg slik etter han ble pappa. Eller kanskje er det meg som har forandret seg?Noen andre med erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke helt hvilke forventninger dere hadde til hverandre før barnet, men høres ut som om noe av problemet deres kan være at dere(eller du?) ikke trodde ting kom til å forandre seg. Man må alltid "redefinere"forholdet etter at et barn blir involvert. Første tiden blir man så opptatt av barnet at man kanskje glemmer å være kjærester og så kommer man på det og har ikke følt seg nær hverandre på så lenge at man må bli kjent på nytt..Hvis du skjønner?

Har du prøvd å skaffe barnevakt så dere kan gå ut og bare være to for en kveld igjen? Kan hende det får samtalen på gli? Antagelig har han følt det samme og synes det er vanskelig å snakke om til hverdags..Tror alle par som ikke har tenkt over endringen på forhånd får dette lille sjokket når hverdagen med barn kommer krypende...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...