Anonym bruker Skrevet 18. september 2006 #1 Skrevet 18. september 2006 Venter baby, og tenke jeg skulle spørre dere som allerede har et lite nurk i armene. Det gjelder kjønn. Det sies at man kan se på fargen på urinen når man er gravid, om mann venter gutt eller jente. Er urinen klar/knall gul ventes gutt og er den "blass" ventes jente... Stemte dette for dere? Hilsen en som lurer
*jaja* Skrevet 18. september 2006 #3 Skrevet 18. september 2006 Hvis urinen er knall gul så har du drukket for lite i det siste. Er den blass så har du drukket nok he he. Nei, har aldri hørt om den metoden egentlig. Kan du ikke heller skrive litt om hvordan du har det da? Kvalm? mister hår? etc. etc. etc Det finnes også tester man kan ta på nettet som regner ut hvilket kjønn det blir. Og du må også ta en titt på det kinesiske fødselskartet! Har stemt 2 ganger på meg og alle jeg kjenner! Grattis med graviditeten.
Tigergutt Skrevet 18. september 2006 #4 Skrevet 18. september 2006 Stemte ihvertfall ikke her hos oss - vi fikk jente!
animal Skrevet 18. september 2006 #5 Skrevet 18. september 2006 Jeg hadde vel ganske så klasiske "jente-symptomer", som var: MYE kvalm, mindre hårvekst på beina mm, rund mage, endret ikke ansiktsfasong (det var det jeg kom på nå). Men fikk ikke streken på magen, og jeg tror nok jeg hadde ganske gul urin.
Bare jeg er meg :o) Skrevet 18. september 2006 #6 Skrevet 18. september 2006 Tror ikke så veldig mye på den myten der,men om det er noe i det så stemte det på meg. Har to gutter:)
Vestlandske meierier A/S Skrevet 18. september 2006 #7 Skrevet 18. september 2006 stemte her, fikk gutt! Men alle andre"symptom" sa jente... så vet ikke jeg!
Gjest Skrevet 18. september 2006 #8 Skrevet 18. september 2006 Stemte her!!! Fikk gutt... Men vet ikke om jeg tror på det!!!
Anonym bruker Skrevet 18. september 2006 #9 Skrevet 18. september 2006 Takk for svar :-) Har gutt fra før, og må inrømme at det hadde vært artig med jente denne gangen.. Kinesiske horoskopet sier jente, mer trett og uvel enn sist, mister litt hår(forrige gang, ble håret tykt og fint under svangerskapet,men begynte å miste etter fødsel..),mer plaget med uren hud Går å lurer og lurer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå