Gå til innhold

Æhh! Er dette kynnere?? (Ja, jeg er grønn...;o))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må vel bare først nevne at jeg har bytta nick; ikke så mye, bare bytta ut tallet 16 med tallet 13 etter at UL fremskynda terminen med 3 dager :)

Vel, så til det jeg lurer på. Er i en jobb nå gjennom vikarbyrå, hvor jeg står og går mye i løpet av de seks timene jeg er på jobb. Litt stress på jobben, men ikke verre enn at det går greit.

Men på fredag og i dag merka jeg noe som jeg lurer på kan være kynnere... Plutselig under litt stress, ble magen knallhard; og det kjentes ut som om noen tok tak på innsida av magen og røska sammen musklene/livmora... Er dette kynnere?

Andre som har kynnere når de stresser, og er det eventuelt sånn at jeg burde sjekke om livmormunnen er blitt kortere? Skal til jordmor 16.oktober, kan det vente til da, eller viktig å få sjekka ut?

Sorry stikkordpreget i innlegget, bare litt trøtt...;o)

Er så grønn på detta her da, skjønner dere :o)

Takker for svar, dersom noen gidder?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er temmelig grønn jeg og :) Er førstegangsgravid jeg og, men jeg synes nok det hørtes ut som kynnere ja :)

Skrevet

heisann, høres ut som kynnere ja. men dette i seg selv er IKKE farlig. det er kin hvis de blir regelmessige eller det er UNORMALT mye i løpet av en dag

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...