Gå til innhold

Jeg har masse lekasje fra puppene mine!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er bare i uke 18 og er andre gangs gravid, helt siden starten har puppene mine vært kjempe tunge og kjempe vonde.

Nå når jeg løfter opp sønnen min og han kommer borti puppene så bare renner det ut og ned på magen, blir digre flekker på genserne!

Er dette normalt? fikk det sist rundt uke 35.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, det hørtes skikkelig plagsomt ut. Vet ikke så mye om dette da jeg er førstegangs uten erfaringer på området, men min beste venninne fikk melk veldig tidlig i sitt svangerskap. Vet ikke riktig hvor langt hun var på vei, men kan tenke meg mellom uke 20 og 25 et sted.

Det er vel ikke så mye å gjøre med, kroppene våre er jo så forskjellig og jeg synes det nesten virker som om "alt" er normalt... Men ikke gøy å ha vondt da...

Skrevet

Jeg begynte å lekke da jeg var ca fem måneder på vei. Skikkelig plagsomt og jeg måtte ha innlegg i bh-en hver dag.

Så det er nok helt normalt.....:)

Skrevet

Jeg har lekket siden jeg var 12 uker på vei. Gjorde fra 16 uke med forrige. Dette er ikke farlig. Jeg var bekymret for at råmelken skulle bli borte innen fødselen. Dette var ikke noe problem. Har du gulaktig eller hvit væske?

Har hørt om mange som dette skjer med jeg.

Bare slapp av!

Hilsen

Skrevet

Jeg hadde masse melkeavgang fra jeg var 16 uker med første mann. Måtte sove med bind i bh, for innleggene tok ikke i mot alt.

Jeg hadde masse melk, og fullammet til guttungen var 9 mndr, og sideammet til han var 15 mndr.

Med denne ungen har jeg ennå ikke fått melk, er i uke 19 +++ nå.

Veldig bekymret men håper det går bra.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...