Har en av hver-full stopp nå=) Skrevet 18. september 2006 #1 Skrevet 18. september 2006 Måtte le litt nå...bare for at en anonym lager en heftig diskusjon vil de ha voksen tråd..hehe..godt jeg tar det med et smil )
@nnis82* Isabell er født :) * Skrevet 18. september 2006 #2 Skrevet 18. september 2006 He he denne er jeg med på Er jo så enormt barnslige og umodne vi under 30 Gammel er du da?? Eller UNG?? er selv 24 og ser egetnlig på meg selv som moden og voksen jeg da men kan jo begynne å lure
Har en av hver-full stopp nå=) Skrevet 18. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 18. september 2006 Nei jeg er en ekte drittunge..kun 21 år!blir 22 ikke så veldig lenge etter nr 2 kommer til verden!! Ser ikke på meg selv som ung å umoden,lever livet mitt helt likt alle andre normale mødre:) Men burde vel kanskje holdt meg til ung og gravid forumet:)hehe!!
snartmammapåny Skrevet 18. september 2006 #4 Skrevet 18. september 2006 trodde ikke jeg var småunge, føler meg igrunnen litt gammel med mine 24 år... mange av mine venninder har jo barn både i 4 og 5 års alderen... Ble liksom litt attpåklatt min i venne flokken;) Nei da, ikke så galt da.. men mener jo de under 18 er tidlig ute da... i 20 årene er det jo mer "normalt" og når man kommer over 30 så *kremt* er man litt gammel... Men alt til sin tid;) Går ikke ann å sette en alder på å bli mamma, det har med personen å gjøre, en 16åring og en 50 åring kan nok gjøre en like god jobb;) Ellers da? hvordan er formen deres jenter?? min er topp, har vært kjempe form hele tiden;) føler meg litt heldig igrunnen;)
Har en av hver-full stopp nå=) Skrevet 18. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 18. september 2006 Formen har vært veldig bra,men begyner å slite kraftig med ryggen! IKKE BRA Har liksom ikke vært noe kvalm eller noe,men så måtte jo ryggen slå seg vrang:) Jeg ble gravid som 17 år-mamma som 18 år og trodde ikke at jeg skulle bli en god mor men den jobben klarte jeg kjempe bra å ser veldig frem til å få ei lita jente og nå når har dere termin å hva sier eventuelt ultralyden? Har vært på 3 stk jeg:)hehe..å mer blir det!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå